»Zdaj moramo najprej ugotoviti, kateri učitelji so izjeme, potem se bomo pa prešteli in najbrž odredili izobraževanje na daljavo, če bomo prišli do podatka, da pouka ne moremo peljati naprej.«
»Sicer še za tri oddelke čakamo potrditev PCR-jev. Velik je izpad tudi na kadrovskem področju, kajti vsi tisti učitelji in strokovni delavci, ki ne izpolnjujejo enega izmed treh izjem pogojev za karanteno, morajo posledično v karanteno.«
»Ob tem moram poudariti, da je odsotnih tudi 15 strokovnih delavcev šole, tako da res z velikimi napori in požrtvovalnostjo teh, ki smo v šoli, poskušamo peljati pouk v skladu s priporočili in smernicami, da smo v šoli.«
»S študenti. Tudi učitelji, ki gredo v karanteno, izvajajo tudi pouk na daljavo, od doma. Vsi vstopamo v razrede: od svetovalne službe do vodstvenih delavcev, knjižničark.«
»Učitelji prve triade so prav ta isti problem izpostavili in me prosili, naj prenesem strokovnemu delu v NIJZ-ju to vprašanje, pobudo, prošnjo ‒ ali bi lahko kaj naredili glede tega ukrepa? Vsekakor bomo poskušali tudi tule poiskati kakšno malo boljšo rešitev.«
»Verjemite mi, da se vsi zelo trudimo, v prvi vrsti učiteljice in učitelji, da so pozorni na ta čustveni del ponovnega prihoda in sodelovanja z otroki. Dajemo vse od sebe, smo v vseh skupinah, ki pišejo priporočila, tesno povezani s tem delom stroke.«
»Dobivamo številne pozive. Eni so takšni, drugi pa pravijo ravno nasprotno, naj pravzaprav ne pošljemo v šolo niti v vrtec nikogar več. Tisto, kar smo mi poiskali v danem trenutku, je najrealnejša možnost izvedbe vzgojno-izobraževalnega procesa.«
»57. člen ustave je jasen in pravi, da je obveznost države, da zagotavlja izobraževalni proces. V danih razmerah je tisto, kar država lahko zagotovi in uspešno usmerja, proces, kakršen zdaj poteka.«